FEL



Megrendelés és Folyamattájékoztató



23 Mi a megrendelés menete, hogy zajlik ez az egész?
2016.01.10-vel megváltozott a megrendelés rendje! A továbbiakban elektronikus úton, papírmentesen történik a szerzodéskötés.
A megrendelést a http://kontrolpanel.hu alatt tudja leadni, az alábbiak szerint: Tárhely és Domain megrendelés útmutató

23 Szerzodések / dokumentumok visszajuttatása
A tárhely és domain szolgáltatási szerzodéseket juttassa vissza a részünkre! A szerzodések visszajuttatására több lehetoség is van:
  • Befárad vele személyesen, irodánkba: [ 4028 Debrecen, Kassai út 129 ]
  • A szerzodésben található címre visszapostázza: [ FIBERHOST-PLUS Kft. 4028 Debrecen, Kassai út 129 ]
  • Szkennelve(A4, min 200DPI, jó minoség, max. 3,9MB) elküldi: [ info@fiberhost.hu ]
  • Feltölti a tárhelyünkre a dokumentumokat: [ FELTÖLTÉS ]
  • Elküldi faxon az alábbi telefonszámra: [ +36.52.875.362 ]
Kérjük, a visszaküldéskor figyeljen arra, hogy a szerzodések olvashatóak, jó minoséguek legyenek! Köszönjük!

23 Milyen formában történik a kapcsolattartás?
  1. A kapcsolattartás emailben történik, elektronikus cég lévén.
  2. A számlákat, díjbekéro dokumentumok, hozzáférési adatok, jelszó emlékeztetot megküldése is emailben történik. Mivel elkerülhetetlen, hogy 1-2 partner nem kapja meg ezeket, így kérjük, amennyiben a szolgáltatás forduló napján nem kap emailt a lejáratot igazoló díjbekérovel, vagy a már fizetett szolgáltatásról számlát, úgy azt haladéktalanul jelezze a részünkre elérhetoségeink valamelyikén! Elérhetoségeink: Kapcsolati központ
  3. Technikai problémák esetén (például: nem megy egyáltalán a weboldala, elérhetetlen a szerver, túlterhelt a szerver) a rendszergazda@fiberhost.hu email címre várjuk a megkeresését. Kérjük, ide számlázással, egyéb információkéréssel kapcsolatban ne írjon!
  4. Általános kérdésekkel, új szolgáltatás megrendeléssel kapcsolatban megkeresésest az info@fiberhost.hu címre várjuk.
Amennyiben 1-2 napon belül nem válaszolunk emailben történo megkeresésére, keressen minket telefonon, mert minden bizonnyal nem kaptuk meg a levelét.

23 Mennyi ido alatt készül el a .HU domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs ido a fiberhost.hu részérol
  • maximum 3 munkanap adminisztrációs ido az Internet Szolgáltatók Tanácsa részérol. Ezt követoen a Domain név már ideiglenesen muködik!
  • 8 nap nyilvános meghirdetés, ezt követoen történik meg a végleges bejegyzés.

23 Mennyi ido alatt kerül át-regisztrációra a .HU domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs ido a fiberhost.hu részérol
  • maximum 3 munkanap adminisztrációs ido az Internet Szolgáltatók Tanácsa részérol.

Ezt követoen a Domain név már muködik! A levelezés és a weboldal az át-regisztráció ideje alatt a régi szolgáltatóhoz fog mutatni. Kivétel lehet, ha az át-regisztrációt megelozoen technikailag a régi szolgáltatónál máskép nem konfigurálják a Domain DNS zónáját! (azaz ideiglenes átirányítják az át-regisztráció befejezéséig!) Az át-regisztrációt megelozoen érdemes már megkezdeni az oldal tartalmának feltöltését, email címek létrehozását!

23 Amíg nincs a domain bejegyezve, nem tudom használni a tárhelyemet?
De, természetesen tudja! A tárhely hozzáférési adatokban, melyet a szerzodésben megadott email címre kipostáztunk, megtalálja az ideiglenes hozzáférési adatokat, melyekkel eléri a tárhelyét. Így akár már az igénylés napján meg tudják kezdeni a tárhely feltöltését a leendo weblap elemeivel! Viszont a tárhely létrehozásához elengedhetetlen feltétel, hogy legalább 1db domain nevet hozzárendeljünk tárhelyéhez. Ez lehet már regisztrált, jövoben regisztrálandó vagy ideiglenes domain cím.

23 Milyen papírokra és adatokra van szükség .HU Domain át-regisztráció esetén
Az alábbi papírokat legyen szíves csatolni a Domain át-regisztrációs szerzodés mellé:
  • Magánszemély esetén:
    1. Nyilatkozat a Személyi Igazolvány számról 2 tanúval ellátva
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkezo lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata
Fontos, hogy az át-regisztrációt csak a Domain név tényleges tulajdonosa kezdeményezheti! (akinek a nevére regisztrálva van a Domain név). Minden más esetben lemondó nyilatkozat kitöltése szükséges az új tulajdonos nevére. Az át- regisztrációs szerzodésen mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. Amennyiben a Domain névhez bejegyzett adatokhoz képest az át- regisztrációs adatokban jelentos változás ált be, azaz megváltozott a lakcím, szem. ig szám,stb, úgy kérünk egy nyilatkozatot is csatolni a változásokról illetve, hogy o volt a korábbi tulajdonos - két tanúval ellátva.

23 Új tulajdonosa lesz a Domain névnek, mit kell tennem?
Ebben az esetben a régi tulajdonosnak le kell mondani a Domain név jogáról az új tulajdonos javára. Továbbá az át- regisztrációs szerzodést már az új tulajdonos adataira kell kitölteni. Ezt követoen a Domain át- regisztrációs szerzodés mellé csatolni szükség mindkét fél részérol:
  • Magánszemély esetén:
    1. Nyilatkozat a Személyi Igazolvány számról 2 tanúval ellátva
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkezo lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata
Magánszemélyeken kívül minden esetben az át- regisztrációs szerzodésen és a lemondó nyilatkozaton mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. Amennyiben a Domain névhez bejegyzett adatokhoz képest az át- regisztrációs adatokban jelentos változás ált be, azaz megváltozott a lakcím, szem. ig szám,stb, úgy kérünk egy nyilatkozatot is csatolni a változásokról illetve, hogy o volt a korábbi tulajdonos - két tanúval ellátva.

23 Mennyi ido alatt készül el a .EU, .NET, .ORG, .COM, .INFO és egyéb Nemzetközi Domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs ido a fiberhost.hu részérol
  • maximum 1-3 munkanap adminisztrációs és zóna frissülési ido a regisztrátor részérol. Ezt követoen a Domain név már muködik!

23 Mire van szükség nemzetközi Domain át regisztrációhoz? (.com, .net, .org, .EU nem!)
A .eu Domain kivételével a nemzetközi Domain nevek átkéréséhez a Domain át-regisztrációs szerzodésen kívül szükség van egy ún. AUTH kódra, melyet a regisztrátorátol kell kérnie. Tehát akkor részletezve:
  • Domain át-regisztrációs szerzodés
  • AUTH kód, melyet a regisztrátortól tud igényelni
  • LOCK feloldás, amennyiben az elozoekben alkalmazta a regisztrátor vagy Ön a Domain névnél!
Nemzetközi Domain át-regisztráció esetében szükséges lehet még egy, a Domain név tulajdonosának a Domain regisztrációs adataiban szereplo email címére megküldött megerosíto email visszaigazolására.

23 Mi a védjegy?
Ha az igénylo a Magyar Szabadalmi Hivatalnál vagy az Európai Unió területén lajstromozott, a Magyar Köztársaság területére is kiterjedo oltalommal rendelkezik, így a domain név regisztrációját a védjegy alapján prioritással kezdeményezheti.

23 Hogyan tudok teljes cégnevet tartalmazó Domain nevet regisztrálni?
A teljes cégnév (pl: valamikft.hu, valamirt.hu, valamibt.hu) esetén az alábbi papírokat legyen szíves csatolni a domain át regisztrációs szerzodés mellé:
  • Cégbírósági Végzés.
  • Aláírási Címpéldány.
Cég vagy szervezet esetén a regisztrációs szerzodésen mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia (ha több aláíró van, akkor mindenkinek!í) és ezt igazolni kell az aláírási címpéldánnyal. Az aláírási címpéldányt helyettesítheti állami cégeknél, szervezeteknél banki aláíró karton is.

23 Hogyan tudok teljes személynevet tartalmazó Domain nevet regisztrálni?
Teljes személynevet abban az esetben tudunk bejegyezni Domain névként, ha a Domain igényloje (tulajdonosa) saját nevét kívánja regisztrálni, vagy ha rendelkezik a név viseloje által aláírt nyilatkozattal, amelyben az lemond a domain használatának jogáról az igénylo javára. Az ehhez szükséges dokumentumot letöltheti Dokumentum tárunkból:

23 Hogy történik .HU esetében a vitarendezés?
Amennyiben a panasz megismerése után is igényt tart a Domain névre, úgy nem kell tenni semmit, 8 napot követoen automatikusan a Vitarendezo fórum elé kerül az ügy. Ha nem tart igényt a Doain névre, úgy azt jelezni kell a részünkre a leheto leghamarabb, hogy tegyük meg a szükséges lépéseket, hogy ne kerüljön a Vitarendezo fórum elé az ügy.
Ebben az esetben nyilatkozni kell a Domain névrol, hogy nem tart igényt a Domain névre az alábbiak szerint:
Nyilatkozni szükséges írásban - aláírással ellátva, miszerint: A panaszt megértette és elolvasta, illetve egyet ért azzal, ezért nem vállalja a Tanácsadó Testület vizsgálatát és döntését, lemond a Domain névrol.

Vitarendezés igénylése esetén: Amennyiben Vitarendezésre kerül az ügy, úgy 40000Ft+Áfa eljárási díjat kell a részünkre megfizetni. Ez a vitarendezo tanács díja. Ha a Döntés a panaszos javára kedvez, ezt az összeget elveszíti. Ez igaz természetesen fordítva is, mindig a vesztes fizeti az eljárási díjat.

A 8 napos várakozás lejáratát követoen:
- pár napon belül írásban nyilatkozni szükséges, azaz állást kell foglalni a csatolt dokumentumban jelzett panasszal kapcsolatban
- ezt a nyilatkozatot minél hamarabb meg kell küldeni a részünkre, hogy benyújthassuk a Vitarendezo fórum felé
- amennyiben igényt formál továbbra is a Domain névre, úgy 40000Ft+Áfa eljárási díjat ezzel egyidoben ki kell fizetni a részünkre
- a vitarendezo fórum dönteni fog az ügyben, és tájékoztatja a regisztrátorokat, és természetesen mi is a leheto leghamarabb tájékoztatjuk a döntésrol

A nyilatkozatról:
Nyilatkozni szükséges írásban - aláírással ellátva az igénylo részérol, miszerint: A panaszt megértette és elolvasta, de nem ért azzal egyet, ezért vállalja a Tanácsadó Testület vizsgálatát és döntését. Ezenkívül meg kell indokolni, miért tart igényt a Domain névre, és miért nem ért egyet a panasszal. Ide lehet írni azt, amirol telefonon is egyeztettünk már: Milyen szolgáltatásuk kapcsolódik az adott névhez, miért pont ezt választották.
A regisztrátori képviselet díja , amely a mi munkánk díja további 5000Ft+Áfa.

A tájékoztatás nem teljes, részletesen az alábbi linken tájékozódhat: Alternatív Vitarendezo Fórum

23 Változás áll be az Elofizeto adataiban (teljes), mit kell tennem?
Amennyiben az Elofizeto adataiban teljes - és nem részleges - változás következik be, úgy az Elofizetonek lemondó nyilatkozatot szükséges készítenie a Kedvezményezett javára. Ezt követoen a Kedvezményezettnek egy új Tárhely hoszting Szerzodést kell kitölteni az új adatokra. Fontos odafigyelni:
  • A tárhely alapadatait megváltoztatni nem lehet. (Tárhely belépési azonosító)
  • A szerzodésen minden esetben fel kell tüntetni a Tárhely belépési Azonosítókat, amelyrol lemond az Elofizeto a Kedvezményezett javára
  • Domain név tulajdonosi rekord változtatása esetén át- regisztrációról beszélünk, így arra vonatkozólag az arra illetékes bejegyzést keressék meg !

A lemondó nyilatkozat mellé csatolni szükség:
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkezo lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata

A lemondó nyilatkozaton mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. A Tárhely Hoszting Szolgáltatási szerzodést valamint a Tárhely Lemondó Nyilatkozatot letöltheti dokumentum tárunkból!
FONTOS! A http://kontrolpanel.hu oldalon elektronikusan igényelt szolgáltatások esetén nem szükséges külön papír alapon nyilatkozni a változásról. A változtatásokat a http://kontrolpanel.hu felületen elvégezheti!


23 Változás áll be a Képviselo adataiban, mit kell tennem?
Amennyiben a Képviselo adataiban változás következik be, úgy a Változás Bejelento Urlapot szükséges készítenie az Elofizetonek. Minden szolgáltatást fel kell tüntetni aváltozás bejelento urlapot, amelyhez kéri a változtatást:
  • Domain név/nevek
  • Tárhely azonosító / felhsaználónév

Az ebben a pontban feltüntetett folyamat a delegált Domain regisztrációs adataiban változást nem eredményez, kizárólag a mi rendszerünkben kerülnek frissítésre az adatok.
FONTOS! A http://kontrolpanel.hu oldalon elektronikusan igényelt szolgáltatások esetén nem szükséges külön papír alapon nyilatkozni a változásról. A változtatásokat a http://kontrolpanel.hu felületen elvégezheti!


23 Angol nyelvu levelet kaptam a nemzetközi domain nevemmel kapcsolatban, miért?
This automated message is a reminder to help you keep the contact data associated with your domain registration up-to-date. We have the following information on record, about your domain name domain.tld with us:

A fenti üzenetet egy automatikus üzenet, amit az ICANN szabályozása alapján a regisztrációkor megadott WHOIS adatok frissességének ellenorzése céljából küldik meg. Általában, ha az adatok frissek, további teendoje nincs. Viszont amennyiben az adatok elavult, úgy mindenképp jelezni szükséges az Ön regisztrátorának, hogy frissítse le az adatokat. Ez azért is fontos, mert ha tegyük fel a megadott email címen nem érik el, úgy a Domain nevet törölheti a nyilvántartó.

23 Milyen módon zajlik a nemzetközi domain név törlési folyamata?
A domain név a lejáratot követoen 30 napig még megújítható, transferelheto. A törlésbol történo visszaállításnak díja lehet. 30 nap után még 30 napig a Domain név RGP (Redemption Grace Period) státuszba kerül. RGP státuszba szükséges a Domain név meghosszabítása a transfer elott! RGP státuszban lévo Domain nevek esetén a megújítási díja eltér a standard megújítási díjaktól! Részletes tájékoztatásért kattintson IDE

Számlázási és Fizetési Tájékoztató




23 Hogyan muködik az értesítési/Számlázási rendszer?
2016.01 elott létrejött szerzodések esetén érvényes értesítési rendszer:
  1. Az elofizeto által megadott képviselo adatait vesszük fel az ügyviteli rendszerünkben, így az elofizetett szolgáltatások lejárati idejérol és fizetésének aktualitásáról e-mailben értesítjük Önt a jövoben, a szerzodésben megadott képviselo email címen. Az értesítési rendszer automatizált, azaz gép küldi ki.
  2. Értesítések rendjét illetoleg az alábbiakról tájékoztatjuk:
    • Lejárat értesíto: A lejárrai napot megelozo 15,10 illetve 5 nappal értesítjük az elofizetot a közeljövoben lejáró szolgáltatásról.
    • Díjbekéro megküldése: Forduló vagy lejárati napon kerül megküldésre. Díjfizetésre 7 nap áll rendelkezésre.
    • Késedelmes értesíto: A lejárati napot követo 7. nappal értesítjük az elofizetot a fennálló díjfizetés elmulasztásáról. Ezt követo napon már késedelmesnek minosül a díjfizetés!
    • Megszunés: A lejáratot követo 13. nappal megszüntetjük, illetve töröljük a szolgáltatást a rendszerünkbol. A szolgáltatás helyreállításának, újraaktiválásának díja lehet, melyrol érdeklodjön emailben!
  3. Cégünknél Elektronikus Számlázással történik a számla kiállítása az elofizeto partnerek felé, és a szolgáltatási szerzodésben kapcsolattartóként vagy képviseloként megjelölt személy email címére küldi ki egy partner vállalat.
  4. Papír alapú számlát csak kérésre, a számla kiküldését megelozoen (azaz elore jelezve az igényt) - egyeztetést követoen - állítunk ki. A papír alapú számla megküldésének postai díja lehet. A részletekrol érdeklodjön!
  5. A díjakról a bankszámlánkra történo beérkezést követoen állítunk ki ÁFÁS számlát.

2016.01 után a http://kontrolpanel.hu felületen létrejött szerzodések esetén érvényes értesítési rendszer:
  1. Az elofizeto által a http://kontrolpanel.hu felületen megadott email adatokatra kerül megküldésre az értesítés valamint a díjbekéro / eloszámlakép az alábbiak szerint:
  2. Értesítések rendjét illetoleg az alábbiakról tájékoztatjuk:
    • Díjbekéro kiállítása: Forduló vagy lejárati napot megelozo 14 nappal megküldjük a díjbekéro elkészültérol az értesítot a http://kontrolpanel.hu felületen beállított email címre.
    • Megszunés: Amennyiben a fordulónapig nem rendezi az esedékes díjakat, a fordulónapot követo napon a szolgáltatás megszuntetésre és/vagy törlésre kerül.
    • Késedelmes értesíto: A lejárati vagy fordulónnapot követo 3 napon át értesítjük az elofizetot a díjfizetés elmulasztásáról. Itt már késedelmesnek minosül a díjfizetés!
  3. Cégünknél Elektronikus Számlázással történik a számla kiállítása az elofizeto partnerek felé, és a szolgáltatási szerzodésben kapcsolattartóként vagy képviseloként megjelölt személy email címére küldi ki egy partner vállalat.
  4. Papír alapú számlát csak kérésre, a számla kiküldését megelozoen (azaz elore jelezve az igényt) - egyeztetést követoen - állítunk ki. A papír alapú számla megküldésének postai díja lehet. A részletekrol érdeklodjön!
  5. A díjakról a bankszámlánkra történo beérkezést követoen állítunk ki ÁFÁS számlát.

23 Mi az Elektronikus számla / eSzámla?
Az elektronikus számla a következo években felváltja és háttérbe szorítja a papíralapú számlákat. Ez tény, mint ahogyan az is, hogy az e-mail teljesen felváltotta a telefaxot. Ennek alapveto oka, hogy az elektronikus számla jóval olcsóbb és hatékonyabb, mint elodje. Az elektronikus számla fontos tulajdonsága, hogy minden egyes példánya eredetinek és hitelesnek tekintendo. Így az elektronikus számla alkalmazásával nincs szükség hiteles számlamásolatok készítésére a bizonylat elvesztése esetén, mivel azt tetszoleges mennyiségben sokszorosíthatja.

23 Hogyan kapom meg az elektronikus számlát és milyen formátumban?
Az elektronikus számlákat a számlahitelesíto partner elektronikus úton továbbítja partnereink felé, így az szinte azonnal megérkezik. Az átvételrol minden esetben pontos dátummal megjelölt visszaigazolást kap a Szállító.
Az eSzámla a @szamlakozpont.hu címrol kerül megküldésre a velünk kötött szolgáltatási szerzodésben megadott képviselo email címére. A szamlakozpont.hu által megküldött emailben található linkre kattintva válik letöltheto az eSzámla.
Az eSzámla fájlformátuma: PDF


23 Nem kaptam meg a számlát, mit tegyek?
Mindenképpen ellenorizze még egyszer a postaládáját, különösen a SPAM mappát! Amennyiben nem találja a számlát, kérjük jelezze munkaidoben ügyfélszolgálatunk részére, és a szerzodésben megadott elektronikus címre ismételten megpróbáljuk a kiküldését.

23 Hogyan tudom kiegyenlíteni a díjbekérore a díjat?
A díjbekéro dokumentumra önnek tetszo módon egyenlítheti ki a szolgáltatás díját:
  1. Személyesen, irodánkban
  2. Banki átutalással
  3. Postai rózsaszín csekken történo befizetéssel
  4. Közvetlen, bankszámlánkra történo befizetéssel a díjbekéron jelezett bankfiókban
  5. Bankkártya használatával.
Elonyomott csekket vagy számlát nem áll módunkban megküldeni az ügyfelek részére! A számlázás a díjtétel beérkezése után kezdodik csak meg. A díjak kiegyenlítését a kapott díjbekéro dokumentumra tudja megkezdeni.
A rózsaszín csekken történo befizetésnek a szolgáltatásaink díján felül további díja lehet, amelyet a Posta részére szükséges kiegyenlíteni az összeg feladásakor! A szolgáltatás egyes részeit (pl Domain regisztráció, SSL tanúsítvány, stb) a díjbekéron található teljes összeg beérkezése után tudjuk aktiválni. Mivel sajnos a posta gyakorta figyelmen kívül hagyja az átutalás teljesítésekor a közlemény rovatban található adatokat, így kérjük, a feladó nevét és címét mindig tuntesse fel külön a megrendelésénél! Rózsaszín csekk kitöltéséhez szükséges útmutatót itt tudja megtekinteni:


23 Mi az a díjbekéro dokumentum?
A díjbekéro domumentum a szolgáltatás díjának cégünk felé történo kifizetésére használható fel. A kiegyenlítéshez szükséges adatokat, mint a számlaszám és a díjak a díjbekéro fogja részletezni. A díjbekéro nem minosül hivatalos számlának, áfa visszatérítésre nem alkalmazható! Nem adóügyi bizonylat! A szolgáltatás azonosítására a díjbekéro sorszámát használjuk, melynek a felépéítse a következoképpen néz ki:

1234
-
12345678
  1. BLOKK: Partner ID azonosítószáma, fix adat
  2. BLOKK: Partner részére kibocsájtott díjbekéro sorszáma

23 Mi történik ha nem egyenlítem ki határidore a díjbekérot?
A Díjbekéro dokumentum bal felso sarkában meghatározott fizetési határidon belül kell teljesülnie a fizetésnek. Ezt követoen két felszólító emailt küldünk meg az ügyfél részére, mielott a szolgáltatás megszuntetésre, törlésre kerül. A díjfizetésre kijelolt határidon túli fizetés esetén keletkezo vagy abból fakadó követett vagy közvetlen károkért cégünk semmilyen kártérítési kötelezettséget nem vállal! A szolgáltatás megszuntetéssel, felfüggesztéssel valamint újraaktiválással kapcsolatos további információkért kérjük olvassa át ÁSZF dokumentumunkat!

23 Meddig kell megorizni az eSzámlát?
Az eSzámlát elektronikus formában lehet csak tárolni és 8 évig meg kell orizni. Kinyomtatni tilos (könyveléshez segédletként felhasználható, de NAV ellenorzéskor az elektronikus számlát kell bemutatni.

23 Hogyan tudom befogadni az eSzámlát, szükséges-e kontírozni?
Az elektronikus számla kontírozása az APEH közleménye az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezésérol (2009.10.26) összhangban, megfelelo könyvelo és számlaiktató program használatával nem tér el a papíralapú számláétól. Az elektronikus számlára már nem szükséges elektronikusan is "ráírni" a kontír adatokat.

23 Mennyi idon belül küldik ki az eSzámlát az email címemre?
A beérkezett tételt kiszámlázzuk a Partner által szerzodött adatokra, majd átadjuk azt hitelesítésre. A hitelesített eSzámlát 72 órán belül megküldik a szerzodött kapcsolattartási vagy elofizetoi (rendelkezés szerinti) email címre.

23 Hogyan értesülök róla, hogy új elektronikus számlám érkezett?
Új számlája beérkezése esetén automatikus e-mailértesítést küld Önnek a partnercég, amit a számla kibocsátója által megadott idoközönként, újra elküld a számla átvételéig.

23 Hogyan értesülök róla, hogy az elofizetett szolgáltatás megújításra került?
A korábban elofizetett szolgáltatások megújításáról elektronikus számlát küldünk a partner részére a tételek beérkezését és adminisztrációját követoen. Amennyiben ezt az eszámlát megkapta, úgy a szolgáltatás megújítása sikeresen megtörtént! Befizetések, átutalások és díjfizetések jóváírására munkanapokon kerül sor, a kiírt nyitvatartási idopontjainkban.



STRATEGIC PARTNERS:
The offer is not complete, full condition: Term and Condition - Other Fee's


7 látogató online
Contact
Tárhely Ügyfélszolgálat +36.52.794.490
Tárhely Ügyfélszolgálat +36.52.794.491
Tárhely Ügyfélszolgálat
Tárhely Ügyfélszolgálat fiberhost

FIBER
HOST
Your partner on the web!


Linkeld.be | Magyar Honlap Webkatalógus | WYW Globál Directory