Megrendelés és Folyamattájékoztató



23 Mi a megrendelés menete, hogy zajlik ez az egész?
2016.01.10-vel megváltozott a megrendelés rendje! A továbbiakban elektronikus úton, papírmentesen történik a szerződéskötés.
A megrendelést a http://kontrolpanel.hu alatt tudja leadni, az alábbiak szerint: Tárhely és Domain megrendelés útmutató

23 Szerződések / dokumentumok visszajuttatása
A tárhely és domain szolgáltatási szerződéseket juttassa vissza a részünkre! A szerződések visszajuttatására több lehetőség is van:
  • Befárad vele személyesen, irodánkba: [4031 Debrecen, Szoboszlói út 50 2/67]
  • A szerződésben található címre visszapostázza: [FIBERHOST-PLUS Kft. 4002 Debrecen, PF266]
  • Szkennelve(A4, min 200DPI, jó minőség, max. 3,9MB) elküldi: [info@fiberhost.hu]
  • Feltölti a tárhelyünkre a dokumentumokat: [FELTÖLTÉS]
  • Elküldi faxon az alábbi telefonszámra: [+36.52.794.619]
Kérjük, a visszaküldéskor figyeljen arra, hogy a szerződések olvashatóak, jó minőségűek legyenek! Köszönjük!

23 Milyen formában történik a kapcsolattartás?
  1. A kapcsolattartás emailben történik, elektronikus cég lévén.
  2. A számlákat, díjbekérő dokumentumok, hozzáférési adatok, jelszó emlékeztetőt megküldése is emailben történik. Mivel elkerülhetetlen, hogy 1-2 partner nem kapja meg ezeket, így kérjük, amennyiben a szolgáltatás forduló napján nem kap emailt a lejáratot igazoló díjbekérővel, vagy a már fizetett szolgáltatásról számlát, úgy azt haladéktalanul jelezze a részünkre elérhetőségeink valamelyikén! Elérhetőségeink: Kapcsolati központ
  3. Technikai problémák esetén (például: nem megy egyáltalán a weboldala, elérhetetlen a szerver, túlterhelt a szerver) a rendszergazda@fiberhost.hu email címre várjuk a megkeresését. Kérjük, ide számlázással, egyéb információkéréssel kapcsolatban ne írjon!
  4. Általános kérdésekkel, új szolgáltatás megrendeléssel kapcsolatban megkeresésest az info@fiberhost.hu címre várjuk.
Amennyiben 1-2 napon belül nem válaszolunk emailben történő megkeresésére, keressen minket telefonon, mert minden bizonnyal nem kaptuk meg a levelét.

23 Mennyi idő alatt készül el a .HU domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs idő a fiberhost.hu részéről
  • maximum 3 munkanap adminisztrációs idő az Internet Szolgáltatók Tanácsa részéről. Ezt követően a Domain név már ideiglenesen működik!
  • 8 nap nyilvános meghirdetés, ezt követően történik meg a végleges bejegyzés.

23 Mennyi idő alatt kerül át-regisztrációra a .HU domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs idő a fiberhost.hu részéről
  • maximum 3 munkanap adminisztrációs idő az Internet Szolgáltatók Tanácsa részéről.

Ezt követően a Domain név már működik! A levelezés és a weboldal az át-regisztráció ideje alatt a régi szolgáltatóhoz fog mutatni. Kivétel lehet, ha az át-regisztrációt megelőzően technikailag a régi szolgáltatónál máskép nem konfigurálják a Domain DNS zónáját! (azaz ideiglenes átirányítják az át-regisztráció befejezéséig!) Az át-regisztrációt megelőzően érdemes már megkezdeni az oldal tartalmának feltöltését, email címek létrehozását!

23 Amíg nincs a domain bejegyezve, nem tudom használni a tárhelyemet?
De, természetesen tudja! A tárhely hozzáférési adatokban, melyet a szerződésben megadott email címre kipostáztunk, megtalálja az ideiglenes hozzáférési adatokat, melyekkel eléri a tárhelyét. Így akár már az igénylés napján meg tudják kezdeni a tárhely feltöltését a leendő weblap elemeivel! Viszont a tárhely létrehozásához elengedhetetlen feltétel, hogy legalább 1db domain nevet hozzárendeljünk tárhelyéhez. Ez lehet már regisztrált, jövőben regisztrálandó vagy ideiglenes domain cím.

23 Milyen papírokra és adatokra van szükség .HU Domain át-regisztráció esetén
Az alábbi papírokat legyen szíves csatolni a Domain át-regisztrációs szerződés mellé:
  • Magánszemély esetén:
    1. Nyilatkozat a Személyi Igazolvány számról 2 tanúval ellátva
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkező lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata
Fontos, hogy az át-regisztrációt csak a Domain név tényleges tulajdonosa kezdeményezheti! (akinek a nevére regisztrálva van a Domain név). Minden más esetben lemondó nyilatkozat kitöltése szükséges az új tulajdonos nevére. Az át- regisztrációs szerződésen mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. Amennyiben a Domain névhez bejegyzett adatokhoz képest az át- regisztrációs adatokban jelentős változás ált be, azaz megváltozott a lakcím, szem. ig szám,stb, úgy kérünk egy nyilatkozatot is csatolni a változásokról illetve, hogy ő volt a korábbi tulajdonos - két tanúval ellátva.

23 Új tulajdonosa lesz a Domain névnek, mit kell tennem?
Ebben az esetben a régi tulajdonosnak le kell mondani a Domain név jogáról az új tulajdonos javára. Továbbá az át- regisztrációs szerződést már az új tulajdonos adataira kell kitölteni. Ezt követően a Domain át- regisztrációs szerződés mellé csatolni szükség mindkét fél részéről:
  • Magánszemély esetén:
    1. Nyilatkozat a Személyi Igazolvány számról 2 tanúval ellátva
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkező lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata
Magánszemélyeken kívül minden esetben az át- regisztrációs szerződésen és a lemondó nyilatkozaton mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. Amennyiben a Domain névhez bejegyzett adatokhoz képest az át- regisztrációs adatokban jelentős változás ált be, azaz megváltozott a lakcím, szem. ig szám,stb, úgy kérünk egy nyilatkozatot is csatolni a változásokról illetve, hogy ő volt a korábbi tulajdonos - két tanúval ellátva.

23 Mennyi idő alatt készül el a .EU, .NET, .ORG, .COM, .INFO és egyéb Nemzetközi Domain nevem?
  • maximum 1 munkanap adminisztrációs idő a fiberhost.hu részéről
  • maximum 1-3 munkanap adminisztrációs és zóna frissülési idő a regisztrátor részéről. Ezt követően a Domain név már működik!

23 Mire van szükség nemzetközi Domain át regisztrációhoz? (.com, .net, .org, .EU nem!)
A .eu Domain kivételével a nemzetközi Domain nevek átkéréséhez a Domain át-regisztrációs szerződésen kívül szükség van egy ún. AUTH kódra, melyet a regisztrátorátol kell kérnie. Tehát akkor részletezve:
  • Domain át-regisztrációs szerződés
  • AUTH kód, melyet a regisztrátortól tud igényelni
  • LOCK feloldás, amennyiben az előzőekben alkalmazta a regisztrátor vagy Ön a Domain névnél!
Nemzetközi Domain át-regisztráció esetében szükséges lehet még egy, a Domain név tulajdonosának a Domain regisztrációs adataiban szereplő email címére megküldött megerősítő email visszaigazolására.

23 Mi a védjegy?
Ha az igénylő a Magyar Szabadalmi Hivatalnál vagy az Európai Unió területén lajstromozott, a Magyar Köztársaság területére is kiterjedő oltalommal rendelkezik, így a domain név regisztrációját a védjegy alapján prioritással kezdeményezheti.

23 Hogyan tudok teljes cégnevet tartalmazó Domain nevet regisztrálni?
A teljes cégnév (pl: valamikft.hu, valamirt.hu, valamibt.hu) esetén az alábbi papírokat legyen szíves csatolni a domain át regisztrációs szerződés mellé:
  • Cégbírósági Végzés.
  • Aláírási Címpéldány.
Cég vagy szervezet esetén a regisztrációs szerződésen mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia (ha több aláíró van, akkor mindenkinek!í) és ezt igazolni kell az aláírási címpéldánnyal. Az aláírási címpéldányt helyettesítheti állami cégeknél, szervezeteknél banki aláíró karton is.

23Hogyan tudok teljes személynevet tartalmazó Domain nevet regisztrálni?
Teljes személynevet abban az esetben tudunk bejegyezni Domain névként, ha a Domain igénylője (tulajdonosa) saját nevét kívánja regisztrálni, vagy ha rendelkezik a név viselője által aláírt nyilatkozattal, amelyben az lemond a domain használatának jogáról az igénylő javára. Az ehhez szükséges dokumentumot letöltheti Dokumentum tárunkból:

23Hogy történik .HU esetében a vitarendezés?
Amennyiben a panasz megismerése után is igényt tart a Domain névre, úgy nem kell tenni semmit, 8 napot követően automatikusan a Vitarendező fórum elé kerül az ügy. Ha nem tart igényt a Doain névre, úgy azt jelezni kell a részünkre a lehető leghamarabb, hogy tegyük meg a szükséges lépéseket, hogy ne kerüljön a Vitarendező fórum elé az ügy.
Ebben az esetben nyilatkozni kell a Domain névről, hogy nem tart igényt a Domain névre az alábbiak szerint:
Nyilatkozni szükséges írásban - aláírással ellátva, miszerint: A panaszt megértette és elolvasta, illetve egyet ért azzal, ezért nem vállalja a Tanácsadó Testület vizsgálatát és döntését, lemond a Domain névről.

Vitarendezés igénylése esetén: Amennyiben Vitarendezésre kerül az ügy, úgy 40000Ft+Áfa eljárási díjat kell a részünkre megfizetni. Ez a vitarendező tanács díja. Ha a Döntés a panaszos javára kedvez, ezt az összeget elveszíti. Ez igaz természetesen fordítva is, mindig a vesztes fizeti az eljárási díjat.

A 8 napos várakozás lejáratát követően:
- pár napon belül írásban nyilatkozni szükséges, azaz állást kell foglalni a csatolt dokumentumban jelzett panasszal kapcsolatban
- ezt a nyilatkozatot minél hamarabb meg kell küldeni a részünkre, hogy benyújthassuk a Vitarendező fórum felé
- amennyiben igényt formál továbbra is a Domain névre, úgy 40000Ft+Áfa eljárási díjat ezzel egyidőben ki kell fizetni a részünkre
- a vitarendező fórum dönteni fog az ügyben, és tájékoztatja a regisztrátorokat, és természetesen mi is a lehető leghamarabb tájékoztatjuk a döntésről

A nyilatkozatról:
Nyilatkozni szükséges írásban - aláírással ellátva az igénylő részéről, miszerint: A panaszt megértette és elolvasta, de nem ért azzal egyet, ezért vállalja a Tanácsadó Testület vizsgálatát és döntését. Ezenkívül meg kell indokolni, miért tart igényt a Domain névre, és miért nem ért egyet a panasszal. Ide lehet írni azt, amiről telefonon is egyeztettünk már: Milyen szolgáltatásuk kapcsolódik az adott névhez, miért pont ezt választották.
A regisztrátori képviselet díja , amely a mi munkánk díja további 5000Ft+Áfa.

A tájékoztatás nem teljes, részletesen az alábbi linken tájékozódhat: Alternatív Vitarendező Fórum

23Változás áll be az Előfizető adataiban (teljes), mit kell tennem?
Amennyiben az Előfizető adataiban teljes - és nem részleges - változás következik be, úgy az Előfizetőnek lemondó nyilatkozatot szükséges készítenie a Kedvezményezett javára. Ezt követően a Kedvezményezettnek egy új Tárhely hoszting Szerződést kell kitölteni az új adatokra. Fontos odafigyelni:
  • A tárhely alapadatait megváltoztatni nem lehet. (Tárhely belépési azonosító)
  • A szerződésen minden esetben fel kell tüntetni a Tárhely belépési Azonosítókat, amelyről lemond az Előfizető a Kedvezményezett javára
  • Domain név tulajdonosi rekord változtatása esetén át- regisztrációról beszélünk, így arra vonatkozólag az arra illetékes bejegyzést keressék meg!

A lemondó nyilatkozat mellé csatolni szükség:
  • Cég/Vállalkozás esetén:
    1. Cégbírósági Végzés
    2. Aláírási Címpéldány
  • Alapítvány, Iskola, Egyesület, Önkormányzat esetén:
    1. Alapító okirat vagy cégbírósági Végzés
    2. Banki aláíró karton vagy banki aláírási címpéldány
    3. Adószám igazolás vagy APEH bejelentkező lap
  • Egyéni vállalkozó vagy Magánvállalkozó:
    1. Vállalkozói igazolvány másolata

A lemondó nyilatkozaton mindig az aktuális aláíró személynek kell aláírnia. A Tárhely Hoszting Szolgáltatási szerződést valamint a Tárhely Lemondó Nyilatkozatot letöltheti dokumentum tárunkból!
FONTOS! A http://kontrolpanel.hu oldalon elektronikusan igényelt szolgáltatások esetén nem szükséges külön papír alapon nyilatkozni a változásról. A változtatásokat a http://kontrolpanel.hu felületen elvégezheti!


23 Változás áll be a Képviselő adataiban, mit kell tennem?
Amennyiben a Képviselő adataiban változás következik be, úgy a Változás Bejelentő Űrlapot szükséges készítenie az Előfizetőnek. Minden szolgáltatást fel kell tüntetni aváltozás bejelentő űrlapot, amelyhez kéri a változtatást:
  • Domain név/nevek
  • Tárhely azonosító / felhsaználónév

Az ebben a pontban feltüntetett folyamat a delegált Domain regisztrációs adataiban változást nem eredményez, kizárólag a mi rendszerünkben kerülnek frissítésre az adatok.
FONTOS! A http://kontrolpanel.hu oldalon elektronikusan igényelt szolgáltatások esetén nem szükséges külön papír alapon nyilatkozni a változásról. A változtatásokat a http://kontrolpanel.hu felületen elvégezheti!


23 Angol nyelvű levelet kaptam a nemzetközi domain nevemmel kapcsolatban, miért?
This automated message is a reminder to help you keep the contact data associated with your domain registration up-to-date. We have the following information on record, about your domain name domain.tld with us:

A fenti üzenetet egy automatikus üzenet, amit az ICANN szabályozása alapján a regisztrációkor megadott WHOIS adatok frissességének ellenőrzése céljából küldik meg. Általában, ha az adatok frissek, további teendője nincs. Viszont amennyiben az adatok elavult, úgy mindenképp jelezni szükséges az Ön regisztrátorának, hogy frissítse le az adatokat. Ez azért is fontos, mert ha tegyük fel a megadott email címen nem érik el, úgy a Domain nevet törölheti a nyilvántartó.

23 Milyen módon zajlik a nemzetközi domain név törlési folyamata?
A domain név a lejáratot követően 30 napig még megújítható, transferelhető. A törlésből történő visszaállításnak díja lehet. 30 nap után még 30 napig a Domain név RGP (Redemption Grace Period) státuszba kerül. RGP státuszba szükséges a Domain név meghosszabítása a transfer előtt! RGP státuszban lévő Domain nevek esetén a megújítási díja eltér a standard megújítási díjaktól! Részletes tájékoztatásért kattintson IDE

Számlázási és Fizetési Tájékoztató




23 Hogyan működik az értesítési/Számlázási rendszer?
2016.01 előtt létrejött szerződések esetén érvényes értesítési rendszer:
  1. Az előfizető által megadott képviselő adatait vesszük fel az ügyviteli rendszerünkben, így az előfizetett szolgáltatások lejárati idejéről és fizetésének aktualitásáról e-mailben értesítjük Önt a jövőben, a szerződésben megadott képviselő email címen. Az értesítési rendszer automatizált, azaz gép küldi ki.
  2. Értesítések rendjét illetőleg az alábbiakról tájékoztatjuk:
    • Lejárat értesítő: A lejárrai napot megelőző 15,10 illetve 5 nappal értesítjük az előfizetőt a közeljövőben lejáró szolgáltatásról.
    • Díjbekérő megküldése: Forduló vagy lejárati napon kerül megküldésre. Díjfizetésre 7 nap áll rendelkezésre.
    • Késedelmes értesítő: A lejárati napot követő 7. nappal értesítjük az előfizetőt a fennálló díjfizetés elmulasztásáról. Ezt követő napon már késedelmesnek minősül a díjfizetés!
    • Megszűnés: A lejáratot követő 13. nappal megszüntetjük, illetve töröljük a szolgáltatást a rendszerünkből. A szolgáltatás helyreállításának, újraaktiválásának díja lehet, melyről érdeklődjön emailben!
  3. Cégünknél Elektronikus Számlázással történik a számla kiállítása az előfizető partnerek felé, és a szolgáltatási szerződésben kapcsolattartóként vagy képviselőként megjelölt személy email címére küldi ki egy partner vállalat.
  4. Papír alapú számlát csak kérésre, a számla kiküldését megelőzően (azaz előre jelezve az igényt) - egyeztetést követően - állítunk ki. A papír alapú számla megküldésének postai díja lehet. A részletekről érdeklődjön!
  5. A díjakról a bankszámlánkra történő beérkezést követően állítunk ki ÁFÁS számlát.

2016.01 után a http://kontrolpanel.hu felületen létrejött szerződések esetén érvényes értesítési rendszer:
  1. Az előfizető által a http://kontrolpanel.hu felületen megadott email adatokatra kerül megküldésre az értesítés valamint a díjbekérő / előszámlakép az alábbiak szerint:
  2. Értesítések rendjét illetőleg az alábbiakról tájékoztatjuk:
    • Díjbekérő kiállítása: Forduló vagy lejárati napot megelőző 14 nappal megküldjük a díjbekérő elkészültéről az értesítőt a http://kontrolpanel.hu felületen beállított email címre.
    • Megszűnés: Amennyiben a fordulónapig nem rendezi az esedékes díjakat, a fordulónapot követő napon a szolgáltatás megszűntetésre és/vagy törlésre kerül.
    • Késedelmes értesítő: A lejárati vagy fordulónnapot követő 3 napon át értesítjük az előfizetőt a díjfizetés elmulasztásáról. Itt már késedelmesnek minősül a díjfizetés!
  3. Cégünknél Elektronikus Számlázással történik a számla kiállítása az előfizető partnerek felé, és a szolgáltatási szerződésben kapcsolattartóként vagy képviselőként megjelölt személy email címére küldi ki egy partner vállalat.
  4. Papír alapú számlát csak kérésre, a számla kiküldését megelőzően (azaz előre jelezve az igényt) - egyeztetést követően - állítunk ki. A papír alapú számla megküldésének postai díja lehet. A részletekről érdeklődjön!
  5. A díjakról a bankszámlánkra történő beérkezést követően állítunk ki ÁFÁS számlát.

23 Mi az Elektronikus számla / eSzámla?
Az elektronikus számla a következő években felváltja és háttérbe szorítja a papíralapú számlákat. Ez tény, mint ahogyan az is, hogy az e-mail teljesen felváltotta a telefaxot. Ennek alapvető oka, hogy az elektronikus számla jóval olcsóbb és hatékonyabb, mint elődje. Az elektronikus számla fontos tulajdonsága, hogy minden egyes példánya eredetinek és hitelesnek tekintendő. Így az elektronikus számla alkalmazásával nincs szükség hiteles számlamásolatok készítésére a bizonylat elvesztése esetén, mivel azt tetszőleges mennyiségben sokszorosíthatja.

23 Hogyan kapom meg az elektronikus számlát és milyen formátumban?
Az elektronikus számlákat természetesen elektronikus úton továbbítjuk partnereink felé, így az szinte azonnal megérkezik. Az átvételről minden esetben pontos dátummal megjelölt visszaigazolást kap a Szállító.
Az eSzámla a @szamlakozpont.hu címről kerül megküldésre a velünk kötött szolgáltatási szerződésben megadott képviselő email címére. A szamlakozpont.hu által megküldött emailben található linkre kattintva válik letölthető az eSzámla.
Az eSzámla fájlformátuma: PDF


23 Nem kaptam meg a számlát, mit tegyek?
Mindenképpen ellenőrizze még egyszer a postaládáját, különösen a SPAM mappát! Amennyiben nem találja a számlát, kérjük jelezze munkaidőben ügyfélszolgálatunk részére, és a szerződésben megadott elektronikus címre ismételten megpróbáljuk a kiküldését.

23 Hogyan tudom kiegyenlíteni a díjbekérőre a díjat?
A díjbekérő dokumentumra önnek tetsző módon egyenlítheti ki a szolgáltatás díját:
  1. Személyesen, irodánkban
  2. Banki átutalással
  3. Postai rózsaszín csekken történő befizetéssel
  4. Közvetlen, bankszámlánkra történő befizetéssel a díjbekérőn jelezett bankfiókban
  5. Bankkártya használatával.
Előnyomott csekket vagy számlát nem áll módunkban megküldeni az ügyfelek részére! A számlázás a díjtétel beérkezése után kezdődik csak meg. A díjak kiegyenlítését a kapott díjbekérő dokumentumra tudja megkezdeni.
A rózsaszín csekken történő befizetésnek a szolgáltatásaink díján felül további díja lehet, amelyet a Posta részére szükséges kiegyenlíteni az összeg feladásakor! A szolgáltatás egyes részeit (pl Domain regisztráció, SSL tanúsítvány, stb) a díjbekérőn található teljes összeg beérkezése után tudjuk aktiválni. Mivel sajnos a posta gyakorta figyelmen kívül hagyja az átutalás teljesítésekor a közlemény rovatban található adatokat, így kérjük, a feladó nevét és címét mindig tűntesse fel külön a megrendelésénél! Rózsaszín csekk kitöltéséhez szükséges útmutatót itt tudja megtekinteni:


23 Mi az a díjbekérő dokumentum?
A díjbekérő domumentum a szolgáltatás díjának cégünk felé történő kifizetésére használható fel. A kiegyenlítéshez szükséges adatokat, mint a számlaszám és a díjak a díjbekérő fogja részletezni. A díjbekérő nem minősül hivatalos számlának, áfa visszatérítésre nem alkalmazható! Nem adóügyi bizonylat! A szolgáltatás azonosítására a díjbekérő sorszámát használjuk, melynek a felépéítse a következőképpen néz ki:

1234
-
12345678
  1. BLOKK: Partner ID azonosítószáma, fix adat
  2. BLOKK: Partner részére kibocsájtott díjbekérő sorszáma

23 Mi történik ha nem egyenlítem ki határidőre a díjbekérőt?
A Díjbekérő dokumentum bal felső sarkában meghatározott fizetési határidőn belül kell teljesülnie a fizetésnek. Ezt követően két felszólító emailt küldünk meg az ügyfél részére, mielőtt a szolgáltatás megszűntetésre, törlésre kerül. A díjfizetésre kijelőlt határidőn túli fizetés esetén keletkező vagy abból fakadó követett vagy közvetlen károkért cégünk semmilyen kártérítési kötelezettséget nem vállal! A szolgáltatás megszűntetéssel, felfüggesztéssel valamint újraaktiválással kapcsolatos további információkért kérjük olvassa át ÁSZF dokumentumunkat!

23 Meddig kell megőrizni az eSzámlát?
Az eSzámlát elektronikus formában lehet csak tárolni és 8 évig meg kell őrizni. Kinyomtatni tilos (könyveléshez segédletként felhasználható, de NAV ellenőrzéskor az elektronikus számlát kell bemutatni.

23 Hogyan tudom befogadni az eSzámlát, szükséges-e kontírozni?
Az elektronikus számla kontírozása az APEH közleménye az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről (2009.10.26) összhangban, megfelelő könyvelő és számlaiktató program használatával nem tér el a papíralapú számláétól. Az elektronikus számlára már nem szükséges elektronikusan is "ráírni" a kontír adatokat.

23 Mennyi időn belül küldik ki az eSzámlát az email címemre?
A beérkezett tételt kiszámlázzuk a Partner által szerződött adatokra, majd átadjuk azt hitelesítésre. A hitelesített eSzámlát 72 órán belül megküldik a szerződött kapcsolattartási vagy előfizetői (rendelkezés szerinti) email címre.

23 Hogyan értesülök róla, hogy új elektronikus számlám érkezett?
Új számlája beérkezése esetén automatikus e-mailértesítést küld Önnek a partnercég, amit a számla kibocsátója által megadott időközönként, újra elküld a számla átvételéig.

23 Hogyan értesülök róla, hogy az előfizetett szolgáltatás megújításra került?
A korábban előfizetett szolgáltatások megújításáról elektronikus számlát küldünk a partner részére a tételek beérkezését és adminisztrációját követően. Amennyiben ezt az eszámlát megkapta, úgy a szolgáltatás megújítása sikeresen megtörtént! Befizetések, átutalások és díjfizetések jóváírására munkanapokon kerül sor, a kiírt nyitvatartási időpontjainkban.



STRATÉGIAI PARTNEREINK:
A tájékoztatás nem teljes körű. A feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek szerződéskötési ajánlatnak.
Részletekről és feltételekről érdeklődjenek elérhetőségeinken illetve az alábbi linkeken: ÁSZF - Egyéb Díjak
A feltüntetett árak az ÁFA értékét NEM tartalmazzák!


9 látogató online
Kapcsolat
Tárhely Ügyfélszolgálat +36.52.794.490
Tárhely Ügyfélszolgálat +36.52.794.491
Tárhely Ügyfélszolgálat
Tárhely Ügyfélszolgálat fiberhost

FIBER
HOST
Partner az internetes megjelenésben!


Linkeld.be | Magyar Honlap Webkatalógus | WYW Globál Directory